Telefon 695-979-473
Email biuro@asystent-unijny.pl
Szablon STANDARDOWY
Szablon na bazie istniejącego już wzoru. W procesie produkcji strony klient otrzyma zestaw szablonów do wyboru. Dostępne wzory zawierają wszystkie niezbędne elementy, takie jak układ menu, kompozycja strony, ikony przycisków, wzory tabel na stronie i inne. Nie jest dostępna modyfikacja szablonu, poza uzupełnieniem jej w treść, jaką życzy sobie klient.
Szablon ROZSZERZONY
Klient otrzyma do wyboru różne szablony, które stanowić będą punkt odniesienia do ostatecznego wyglądu strony. Wybrany wzór zostanie zmodyfikowany zgodnie z decyzją klienta co do układu strony, kompozycji, wszelkich ikon i grafik oraz na życzenie - zostaną dodane dodatkowe elementy, np. dodatkowe menu.
Szablon AUTORSKI
Wszystkie elementy, takie jak układ strony, czy pełna kompozycja zostaną zaprojektowane według ścisłych wytycznych klienta. Brak ograniczeń w stylistyce witryny. Możliwość przesłania przez klienta linku do dowolnej strony, jako punkt odniesienia poszczególnych elementów kompozycji lub w pełni zaprojektowanie niepowtarzalnego stylu.
Wersja ze sklepem on-line
Pełnowymiarowy sklep internetowy z obsługą katalogu produktów, logistyki zamówień, rabatów i promocji. Wersja demonstracyjna dostępna pod linkiem poniżej
Dane do zaplecza administracyjnego:
login: admin@twojadres.com
hasło: admin
Płatności za pośrednictwem sklepu takie same, jak wskazane w sekcji poniżej "Płatności za pośrednictwem strony www".
Co to jest CMS?
Witryna oparta o System Zarządzania Treścią (CMS) pozwala tworzyć i aktualizować treść strony www bez wiedzy programistycznej.
CMS w wersji Podstawowej
Kontrolowane przez użytkownika dodawanie aktualności, prowadzenie bloga, edycja treści głównych podstron i danych kontaktowych.
CMS w wersji Pełnej
To co w podstawowej, a ponadto obsługa galerii zdjęć, własne ankiety, komunikacja z klientami bezpośrednio z zaplecza administracyjnego.
KARTA
Transakcje za pośrednictwem karty płatniczej, możliwych po wprowadzeniu w procesie płatności numeru, kodu bezpieczeństwa, terminu ważności i danych właściciela karty.
PAYPAL
Transakcje za pośrednictwem najpopularniejszego w sieci systemu, który przelewa sprzedawcy środki z indywidualnego konta PayPal po ich wcześniejszym uzupełnieniu przez klienta. Od klienta zależy, w jaki sposób rozlicza się z PayPal - przelewem, kartą płatniczą, czekiem.
INNE
Montaż wybranego przez klienta, innego pośrednika płatności lub kilku jednocześnie.
Uwaga: Niektórzy operatorzy płatności, np. PayU przed uruchomieniem jakiejkolwiek płatności wymagają wcześniej przygotowanego Regulaminu strony odraz podpisania stosownych umów, bądź przesłania skanów niektórzych dokumentów rejestrowych/osobistych.
POTWIERDZENIE EMAIL
Ukończenie procesu rejestracji konta użytkownika wymaga wysłania na adres email klienta specjalnego linku. Dopiero kliknięcie tego linku aktywuje nowe konto i umożliwa pracę za jego pośrednictwem.
POTWIERDZENIE SMS
Ukończenie procesu rejestracji konta użytkownika wymaga wpisania kodu, który przesłany zostanie wiadomością SMS na wskazany numer telefonu klienta.
Usługa ZAMAWIAJĄCEGO
Klient posiada swoją domenę/serwer i udostępnia je na rzecz montażu witryny.
Usługa WYKONAWCY
Wszystkie usługi montowane będą na domenach i serwerach będących w zasobach Wykonawcy. Rozwiązanie to gwarantuje brak potrzeby uzyskiwania od klienta niezbędnych danych i specyfikacji zasobów, na których powstanie strona.
Jeżeli wybrane usługi montowane będą na serwerze klienta, może wystąpić sytuacja, w której instalacja oprogramowania może przedłużyć się z racji nieobsługiwania przez serwer odpowiednich technologii. W zależności od stopnia złożoności aplikacji klient będzie na bieżąco informowany o tym, czy jego zasoby spełnią wymagania gwarantujące efektywną pracę witryny.
Wybranie usług WYKONAWCY to wynajęcie domeny i serwera na okres 1 roku. Tak jak u każdego rejestratora domeny, czy usługodawcy serwera, wynajęcie domeny i serwera należy corocznie odnawiać.
Formularze zbierające dane
W ramach aplikacji może istnieć potrzeba zaprogramowania różnych formularzy, które mają zbierać dane, np. osobowe, projektu - w formie tekstu, liczb, dat, suwaków określających jakieś wartości itp. W ramach jednego formularza w podanej cenie występuje do 15 zbieranych informacji. Przykładem formularza, który zbiera dane jest ta wycena, która zbiera 11 informacji dot. zamawianego przez Ciebie produktu (jaki szablon, czy ma być wbudowany sklep, system CMS itd.)
Przetworzenie i wyświetlenie danych
Dane, które w dowolny sposób wprowadza się do aplikacji (np. poprzez taki formularz wyceny, jak ten) zazwyczaj należy gdzieś przetworzyć i/lub wyświetlić. Posługując się niniejszą wyceną jako przykładem formularza - wyświetlenie tabeli, która zawierać będzie informacje zbierane z różnych wycen, będzie opowiednikiem takiego formularza raportującego.
Wpisz kod, jeżeli posiadasz, by otrzymać 5% zniżkę
Program Partnerski
Każdy z uczestników Programu Partnerskiego zachęcając nowego klienta do zakupu usług w ramach niniejszego portalu otrzymuje wynagrodzenie w wysokości 5% wartości zamówienia, a klient korzystający z polecenia 5% zniżki.
Jeżeli nie należysz do Programu Partnerskiego, a chcesz korzystać z jego korzyści, Wyceń i załóż konto korzystając z funkcji w Podsumowaniu znajdującym się poniżej.
Otrzymasz dostęp do funkcji zarządzających Twoją wyceną, takich jak jej zmiana, negocjacje, zawarcie umowy, korzystanie z Programu Partnerskiego i wiele innych.
Otrzymasz wycenę na wskazany e-mail.